PENGUMUMAN BAKTI!!

Followers

Tuesday, January 4, 2011

"PROJEK CENDAWAN KAB"


Salam sayang buat semua!!!!

Arini Bakti nak bercerita tentang kegigihan rakan2 kita yang sedang giat mengusahakan Projek Cendawan di KAB kita yang tercinta nih!

Projek Cendawan ni dimulakan oleh Batch ambilan Julai sesi 2010/2011 sebagai perintis pertama yang diterajui sendiri oleh ayahanda tercinta iaitu Encik Zulkifli bin Mamat.
Projek ini dikendalikan sepenuhnya oleh beberapa orang pelajar KAB yang terpilih oleh EXCO Kebajikan & Kemasyarakatan, berdasarkan beberapa kriteria2 yang tertentu.. Modal permulaan untuk projek ini adalah sepenuhnya dari pihak kolej dan segala keuntungan adalah hak milik sepenuhnya pelajar2 tersebut.
Projek ini adalah bertujuan bagi membantu penghuni KAB yang BENAR2 berminat & memerlukan bantuan kerana projek ini memerlukan 200% komitmen sepenuhnya! Bukan hangat2 taik ayam k!





 Rumah cendawan....[lokasi dirahsiakan]







Rak2 cendawan yg dah siap....ready utk masukkan bantal cendawan!






Rak2 cendawan...



*Bakti sgt berbangga dgn kesungguhan&kegigihan rakan2 kita dlm menjayakn projek ini. Semoga rakan2 terus berjaya&tidak mudah putus asa! Chaiyok3!

q(^_^)p

2 comments:

:::fazlina razali::: said...

tahniah pd mereka2 yg dh brjaya mncuba hasilkn sume tu...=)

Unknown said...

wahh..cendawan sedap..bleh kaya ni..

Jejaka Terhangat: Isu Tudung Takkan Pernah Selesai

:SKUAD BAKTI KAB:

:SKUAD BAKTI KAB:
Skuad Bakti KAB merupakan sebuah unit yang ditubuhkan dibawah Exco Kebajikan dan kemasyarakatan KAB sesi 2010/2011 pada 31 Julai 2010.Skuad Bakti berperanan untuk menjaga kebajikan Pelajar Kolej Aminuddin Baki sekaligus menerapkan Budaya Prihatin sesama Penghuni.Kami amat mementingkan kebajikan anggota.Moto kami "Kebajikan untuk semua Sayangi KAB!"

::Zon Muzik Bakti::